Κατηγορίες
Good News

1) Για πρώτη φορά ελληνική αεροπορική εταιρεία γίνεται case study διεθνώς από την Google

H SKY express κατέγραψε σημαντική επιτυχία ξεπερνώντας την επισκεψιμότητα του
2019, με τη συμβολή των εργαλείων της Google.
Αξιοποιώντας στρατηγικά τα ψηφιακά εργαλεία της Google και συγκεκριμένα το Travel
Insights, η πιο «πράσινη» αεροπορική της χώρας ακολούθησε μία στοχευμένη μεθοδολογία
και επικεντρώθηκε σε καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα, όσο
και στο εξωτερικό, βάσει των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου.
Η αεροπορική εταιρεία της νέας εποχής, σε συνεργασία με τη mediacube, κατάφερε όχι
μόνο να καταγράψει ένα success story με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα στον τομέα της
digital διαφήμισης που αποτελεί πλέον case study στον τομέα των Google Ads, αλλά και να
προσελκύσει νέους επιβάτες από πολλές χώρες.
Όπως αναφέρει το thinkwithgoogle.com, τα τελευταία στοιχεία του Eurocontrol δείχνουν ότι
μόνο τρεις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες (από τις 40 κορυφαίες) κατάφεραν να
ανακάμψουν πέρυσι και να ξεπεράσουν την επισκεψιμότητά τους το 2019. Mία εξ αυτών η
SKY express.
Πρόκειται για μία επιτυχία, η οποία εκτός από το ότι υπογραμμίζει την δυναμική της SKY
express αντανακλά θετικά συνολικά στην Ελλάδα, καθώς προσελκύει επισκέπτες στη χώρα
μας και αναδεικνύει καινοτόμες πρακτικές ελληνικών επιχειρήσεων.
Ο ιδιοκτήτης της SΚΥ Express, κ. Γιάννης Γρύλος δήλωσε: «Στη SΚΥ Express γνωρίζαμε
ότι για να τρέψουμε την πανδημία σε ευκαιρία ανάπτυξης, θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε
σημαντικές επενδύσεις και να αναπτύξουμε νέες καινοτόμες πρακτικές σε κάθε τομέα. Αυτό
κάναμε και στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων. Παράλληλα με την ανανέωση του
στόλου μας, επενδύσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της Google και καταφέραμε να
πετύχουμε την καλύτερη προβολή για την εταιρεία μας και μεγάλη αύξηση του επιβατικού
μας κοινού. Η ανάδειξη της στρατηγικής μας από την ίδια τη Google και η θερμή
ανταπόκριση των ταξιδιωτών αποτελούν για εμάς μια μεγάλη επιβράβευση».
Περισσότερα για τη στρατηγική που εφάρμοσε η SKY express στον τομέα της digital
διαφήμισης, πώς σχεδιάσθηκε και υλοποιήθηκε μπορείτε να διαβάσετε στο @think-with-

google https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/consumer-insights/consumer-trends/travel-
insights-sky-express/
Σχετικά με την SKY express
H SKY express, μέλος της ERA είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική
εταιρεία, η οποία επαναπροσδιορίζει το τοπίο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών. Στην
Ελλάδα καλύπτει το μεγαλύτερο δίκτυο προορισμών (34), ενώ για το καλοκαίρι του 2022 έχει
εξασφαλίσει δυναμική είσοδο σε διεθνείς αγορές (Κύπρος, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο,
Γαλλία, Ιταλία, Δανία, Ρουμανία, Ολλανδία, Εσθονία, Πορτογαλία, Αρμενία, Πολωνία) και
συνεχίζει. Έχει συνάψει σημαντικές συμφωνίες interline με παγκόσμιους αερομεταφορείς
όπως Air Transat, Air France, KLM, Qatar Airways, American Airlines, El Al,, Middle East
Airlines, Cyprus Airways, Transavia, Condor, easy jet και Delta. Τα τελευταία δύο χρόνια,
προέβη στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την απόκτηση καινούργιων Airbus A320neo
(x8), ενός Airbus A320ceo και ATR 72-600 (x6), πραγματοποιώντας μία από τις μεγαλύτερες
επενδύσεις στις αερομεταφορές παγκοσμίως. Σήμερα η SKY express διαθέτει τον νεότερο
και πιο “πράσινο” στόλο στην Ελλάδα και έναν από τους πιο φιλοπεριβαλλοντικούς στην
Ευρώπη.