Κατηγορίες
Extroversion News powered by Great Exhibitions

2)Ο απόλυτος οδηγός για Hybrid Events!

Ας ξεκινήσουμε με το τι είναι μια υβριδική εμπορική έκθεση –δεν είναι όλα πρόσωπο με πρόσωπο και δεν είναι όλα διαδικτυακά, είναι λίγο από τα δύο και όλα στο ενδιάμεσο. Μια υβριδική εμπορική έκθεση συνδυάζει τη φυσική παρουσία με ένα εικονικό διαδικτυακό
στοιχείο. Είναι μια επιλογή που μπορεί να φέρει σε επαφή τους διαδικτυακούς επισκέπτες με τους συμμετέχοντες. Και το πιο σημαντικό, είναι το νέο trend των εμπορικών εκθέσεων.
Καθώς προχωράμε σε έναν κόσμο μετά τον COVID-19, η προσαρμογή στις αλλαγές που συνέβησαν έχει προσφέρει ορισμένες προκλήσεις αλλά και μερικές εκπληκτικές ευκαιρίες για να
αναπτυχθούμε και να προσαρμοστούμε με γρήγορο ρυθμό στα νέα δεδομένα. Οι διοργανωτές εμπορικών εκθέσεων πραγματοποίησαν άμεσα μια σειρά από αλλαγές στον τρόπο που διεξήγαγαν τις εκδηλώσεις τους. Η διακοπή των εμπορικών εκθέσεων δεν θα ήταν ποτέ μια επιλογή. Η προσαρμογή σε έναν νέο τρόπο εμπορικών εκθέσεων ήταν ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός.
Η παραδοσιακή έκθεση πρόσωπο με πρόσωπο δεν είναι ακόμα δυνατή σε όλες τις χώρες. Η προσφορά ενός τρόπου φιλοξενίας τόσο εκείνων που μπορούν να ταξιδέψουν όσο και εκείνων
που έχουν κολλήσει πίσω από μια οθόνη υπολογιστή δίνει στο υβριδικό εμπόριο μια θέση που ταιριάζει και στους δύο τύπους συμμετεχόντων. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν
είναι μόνον η έξοδος ή η επανείσοδος σε χώρες, που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα με την προσέλευση, αλλά πολλές επιχειρήσεις έχουν δεχθεί οικονομικό πλήγμα και η αγορά πτήσεων
και καταλυμάτων για μια εμπορική έκθεση μπορεί να μειώσει τις ευκαιρίες για συμμετοχή. Μια πλήρης εικονική εμπορική έκθεση εξακολουθεί να αποτελεί μία επιλογή, ωστόσο, εάν η συνάντηση στη μέση συνιστά μία ακόμη επιλογή, μπορείτε να έχετε τα καλύτερα και των δύο κόσμων.

Υπάρχουν ορισμένα βασικά πράγματα, που πρέπει να λάβετε υπόψη, όταν σχεδιάζετε τη συμμετοχή σας σε μια υβριδική εμπορική σας έκθεση. Εμείς, στη Great Exhibitions, είμαστε εδώ για να σας φέρουμε κοντά σε αυτή τη νέα πραγματικότητα και να σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να πετύχετε!

Ποια είναι τα οφέλη των υβριδικών εκδηλώσεων;
Αποκτήστε το καλύτερο και από τους δύο κόσμους, δηλαδή τις εικονικές και τις ζωντανές εκδηλώσεις: Το μεγαλύτερο κίνητρο πίσω από τον προγραμματισμό υβριδικών εκδηλώσεων είναι ότι
απολαμβάνετε τα οφέλη τόσο των εικονικών όσο και των ζωντανών εκδηλώσεων σε μια ενιαία εμπειρία.
Μπορείτε να επεκτείνετε την προσέγγισή σας κάνοντας την εκδήλωση προσβάσιμη στη μεγαλύτερη δυνατή βάση, ενώ παράλληλα εμβαθύνετε τη σχέση σας με τους συμμετέχοντές
σας φιλοξενώντας τους ταυτόχρονα επιτόπου και εικονικά.
Αποκτήστε πρόσβαση σε πιο εκλεπτυσμένες και ακριβείς πληροφορίες κοινού:Μέχρι το τέλος της υβριδικής εκδήλωσής σας θα έχετε πρόσβαση σε σύνολα δεδομένων όχι μόνον μεγαλύτερων σε ποσότητα (λόγω της ευρύτερης εμβέλειας της εκδήλωσής σας), αλλά και πιο εκλεπτυσμένων σε ποιότητα.

Θα μπορείτε να αποκτήσετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με όλα όσα αφορούν στην κοινότητά σας, το περιεχόμενο που τους αρέσει περισσότερο, την ώρα που ασχολούνται περισσότερο, τους τύπους ενεργειών που κάνουν επιτόπου και εικονικά κ.λπ. Αυτό το είδος
γνώσης θα αυξήσει τις προϋποθέσεις για επιτυχία καθώς αναπτύσσετε την ετήσια στρατηγική της επιχείρησής σας.
Παρέχετε περισσότερες ευκαιρίες χορηγίας: Η φιλοξενία μιας υβριδικής εκδήλωσης, διπλασιάζοντας τα διάφορα σημεία επαφής που μπορούν να έχουν οι χορηγοί με το κοινό σας, διπλασιάζει και την αξία που μπορεί να προσφέρει η εκδήλωσή σας στους χορηγούς σας.
Επιπλέον, ως εκθέτηςς μπορείτε επίσης να προσελκύσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους κάνοντας στοχευμένες διαφημιστικές κινήσεις στα ψηφιακά χορηγικά πακέτα. Τέλος, το πακέτο χορηγίας σας σε μια υβριδική εκδήλωση γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό, καθώς συνοδεύεται από ανάλυση δεδομένων των επισκεπτών.
Μειωμένος περιβαλλοντικός αντίκτυπος: Με λιγότερα άτομα να ταξιδεύουν στη φυσική τοποθεσία της εκδήλωσής σας, θα μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα και τα απόβλητα που διαφορετικά θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει η εκδήλωσή σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα, εάν ακολουθείτε το μοντέλο της υβριδικής εκδήλωσης, όπου φιλοξενείτε πολλές μικρές και τοπικές αυτοπροσώπως συναντήσεις μικρού μεγέθους, που διαθέτουν ένα ισχυρό εικονικό στοιχείο.

Τροφοδοτήστε τη στρατηγική περιεχομένου σας για ένα έτος,
επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής του στον ιστότοπο: Όποιο
περιεχόμενο παράγετε για την υβριδική εκδήλωσή σας θα
πρέπει να είναι προσβάσιμο στο εικονικό κοινό σας. Το μεγάλο
πλεονέκτημα εδώ είναι ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται
στη ζωντανή εκδήλωσή σας δεν αντιμετωπίζεται πλέον ως
εφήμερος πόρος. Οτιδήποτε δημιουργείται μπορεί να
επαναχρησιμοποιηθεί καθ’όλη τη διάρκεια του έτους για να
τροφοδοτήσει τη μεγαλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ και
περιεχομένου του οργανισμού σας.

Τα υβριδικά γεγονότα παρέχουν επιλογές για όλους: Αυτό είναι ένα από τα πιο προφανή οφέλη. Η λειτουργία μιας υβριδικής εκδήλωσης πρέπει να δίνει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να τη βιώσουν όπως οι ίδιοι θέλουν. Τα υβριδικά γεγονότα επιτρέπουν επίσης
στους ανθρώπους να επιλέξουν το περιεχόμενο με το οποίο θέλουν να αλληλεπιδράσουν. Οι επιχειρήσεις και οι συμμετέχοντες πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν με τους χορηγούς και μεταξύ τους καθώς και να παρακολουθούν σεμινάρια και εκπαιδευτικά βίντεο.
Οφέλη σε διάφορα πακέτα τιμών: Οι υβριδικές εκδηλώσεις προσφέρουν πολλαπλές οικονομικές επιλογές στους συμμετέχοντες. Τα ταξίδια, τα τρόφιμα, η διαμονή και οι τιμές των εισιτηρίων μπορούν να κάνουν τις φυσικές εκθέσεις απαγορευτικές για ορισμένους συμμετέχοντες. Ένα υβριδικό πακέτο συμμετοχής, προσφέρονταςτο ίδιο περιεχόμενο και τις ίδιες επιλογές σε απομακρυσμένους συμμετέχοντες, μπορεί να ανοίξει περισσότερο το εύρος της αγοράς-στόχου.
Τα υβριδικά δρώμενα μπορούν να αυξήσουν το conversion rate των
συμμετεχόντων στο μέλλον: Είναι πιθανό ένα ποσοστό των συμμετεχόντων σας (ακόμα και των ομιλητών) να μην θέλει να παρακολουθήσει ζωντανά μια εκδήλωση σε έναν μετά COVID-19 κόσμο. Το live streaming μιας εκδήλωσης μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των συμμετεχόντων.

Μελέτες που έγιναν από ειδικούς στον χώρο των υβριδικών εκδηλώσεων δείχνουν ότι περίπου το 30%των ατόμων που παρακολούθησαν ένα live streaming κράτησαν επαφή με το δρώμενο ή την έκθεση και το επόμενο έτος, είτε με φυσική
παρουσία είτε διαδικτυακά.
Αν, λοιπόν, προσφέρετε εξαιρετικό περιεχόμενο στην υβριδική εκδήλωσή σας, ενδέχεται να δείτε αύξηση αγοραστών το επόμενο έτος. Έτσι, οι υβριδικές εκδηλώσεις δημιουργούν έναν εύκολο και
μη δεσμευτικό τρόπο για τους ανθρώπους να διαδράσουν με την επιχείρησή σας. Μια υβριδική συμμετοχή δίνει στους
επισκέπτες περισσότερες επιλογές και ως εκ τούτου προσελκύει ένα ευρύτερο κοινό.

Τα υβριδικά γεγονότα δημιουργούν περισσότερα δεδομένα: Τα υβριδικά γεγονότα σάς δίνουν τη δυνατότητα να δείτε τον ακριβή αριθμό των συμμετεχόντων, τον τρόπο συμμετοχής τους καθώς επίσης πότε εισέρχονται στις συνεδρίες σας και πότε φεύγουν από αυτές. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε ποιοι πόροι ήταν πιο δημοφιλείς μεταξύ των συμμετεχόντων σας.
Όλες αυτές οι μετρήσεις σάς επιτρέπουν να προσδιορίσετε την αξία του περιεχομένου σας και σας βοηθούν να το βελτιώσετε σε μελλοντικές εκδηλώσεις.
Υβριδικά γεγονότα και COVID-19: Ενώ οι περιορισμοί του COVID-19 αίρονται σταθερά, εξακολουθεί να υπάρχει προφανής κίνδυνος αναβολής ή ακύρωσης εκδηλώσεων λόγω τοπικών
εξάρσεων κρουσμάτων. Τα υβριδικά γεγονότα προσφέρουν ένα backstop σε αυτό, παρέχοντας μια αξιόπιστη ψηφιακή εναλλακτική λύση σε περίπτωση που η έκθεση πρέπει να αναβληθεί ή
να ακυρωθεί. Οι εκθέτες μπορούν να βασιστούν στη διαδικτυακή τους παρουσία, για να συμμετέχουν ψηφιακά στην έκθεση ανεξάρτητα από τους περιορισμούς.
Τα υβριδικά γεγονότα παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του περιεχομένου σας: Τα υβριδικά γεγονότα περιστρέφονται γύρω από το ποιοτικό περιεχόμενο. Είναι εύκολο να καταγράψετε τις αντιδράσεις του κοινού σε αυτό το ποιοτικό περιεχόμενο
μέσα από υβριδικά γεγονότα. Έτσι, λαμβάνετε ένα άμεσο feedback για το περιεχόμενό σας και μπορείτε να εντοπίσετε νέες επενδυτικές ευκαιρίες ή να διορθώσετε άμεσα αστοχίες προωθητικού υλικού, κάτι που δεν θα μπορούσε να συμβεί σε μια φυσική έκθεση.