Κατηγορίες
Καλλυντικά

PLAZA – MAVRIDIS BROS: «Στόχος μας η αγορά της Αμερικής»

 

Η οικογένεια Μαυρίδη δεσμεύεται ότι το μαλακό παγωτό  PLAZA έχει την απαλότερη υφή και γεύση σε σχέση με τα συμβατικά παγωτά που κυκλοφορούν στην αγορά. Σερβίρεται σε χωνάκι ή κυπελάκι, έχει χαμηλότερα λιπαρά σε σχέση με το σκληρό παγωτό και απολαμβάνεται καλύτερα αμέσως μόλις βγει από την παγωτομηχανή.

Με καταβολές από τη Βέροια Ημαθίας η PLAZA – MAVRIDIS BROS δημιουργήθηκε το 2008 και αποτελεί επάξια συνέχεια της PLAZA, μιας εταιρείας με μακρά και επιτυχημένη πορεία στο χώρο του παγωτού από το 1975. Αντικείμενο της εταιρείας είναι η παραγωγή, μεταποίηση, τυποποίηση και το εμπόριο προϊόντων για τον κλάδο της εστίασης με μια ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνει σκόνες μαλακού παγωτού, γρανίτες και άλλα ροφήματα, σιρόπια γαρνιρίσματος και σιρόπια καφέ, βάφλες, λουκουμάδες, καθώς και διαφόρων ειδών μίγματα.

«Προτιμήσαμε να παρουσιάσουμε όλα μας τα προϊόντα με μια μικρή έμφαση στη νέα σειρά vegan μειγμάτων για burger, καθώς θεωρούμε ότι υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση στην Ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά. Οι διεθνείς εκθέσεις λειτουργούν ως χρήσιμο εργαλείο προβολής των ελληνικών προϊόντων και ανάδειξης της υψηλής τους ποιότητας στις ξένες αγορές ,δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να επεκταθεί το πελατολόγιο αλλά και να κλείσουν νέες συμφωνίες. Από την Anuga προσδοκούμε να κλείσουμε νέες συμφωνίες σε ξένες αγορές καθώς είναι μια έκθεση που συγκεντρώνει αγοραστές από όλο τον κόσμο» λέει στο Export Greece ο Αλέξης Μαυρίδης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας ΑΦΟΙ ΜΑΥΡΙΔΗ Ο.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ .

Η πανδημία δεν επηρέασε αρνητικά τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας. Τουναντίον, το 2021 ενισχύθηκαν σχεδόν όλοι οι κωδικοί κάτι το οποίο, όπως επισημαίνει και ο κ. Μαυρίδης, σηματοδοτεί, ως έναν βαθμό, την επιστροφή στην προ-covid εποχή.

Το ελληνικό παγωτό Plaza το γεύονται αρκετοί Ευρωπαίοι, από χώρες όπως η Κύπρος ,η Γερμανία, η Λετονία, η Σλοβακία, αλλά και Σαουδάραβες, όπως επίσης και οι καταναλωτές του Κατάρ και του Ομάν. Οι εξαγωγές καλύπτουν περίπου ένα 10% του τζίρου και η φιλοδοξία της διοίκησης είναι το ξεκλείδωμα της αμερικάνικης αγοράς.

«Ο κλάδος μας εξελίσσεται θετικά και αναμένουμε επιστροφή σε προ-covid επίπεδα άμεσα τα επόμενα χρόνια. Επενδύουμε συστηματικά στη δημιουργία νέων προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς» διευκρινίζει ο κ. Μαυρίδης.

Η Plaza όλα αυτά τα χρόνια έχει καταφέρει κατά τη διάρκεια της δραστηριοποίησης της να αναπτύξει ένα δίκτυο αξιόλογων συνεργασιών με brands όπως, τα ΙΚΕΑ, Goody’s, Everest, Γρηγόρης, Σκλαβενίτης, Καφεκοπτεία Λουμίδη, ΑΒ Βασιλόπουλος.