Κατηγορίες
Καλλυντικά

Dryfo: «Ο καταναλωτής θεωρεί απαραίτητους τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή του»

Μια οικογενειακή επιχείρηση από τη Θεσσαλονίκη με ιστορία από το 1950, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται η τρίτη γενιά επιχειρηματιών, έχει καταφέρει να αφήσει το στίγμα της στο χώρο του τρόφιμου. Η Dryfo – Μενεξόπουλοι Αφοί Α.Β.Ε.Ε. ξεκίνησε ως μια μονάδα πώλησης ξηρών καρπών και πλέον δραστηριοποιείται στο εμπόριο, την επεξεργασία, τη συσκευασία, την εισαγωγή και εξαγωγή ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων, μπαχαρικών, οσπρίων, δημητριακών και snacks.

Η βαθιά γνώση των συνθηκών της αγοράς, του ανταγωνισμού και γενικότερα των θεμάτων στον κλάδο των τροφίμων, σε συνδυασμό με τη σωστή αξιοποίηση των κατάλληλων υποδομών για την επέκταση και την ανάπτυξή της επιχείρησης για πολλά χρόνια, την οδήγησαν στο να συγκαταλέγεται σήμερα μεταξύ των μεγαλύτερων εταιριών παραγωγής και εμπορίας ξηρών καρπών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

«Στόχος μας είναι η περαιτέρω εδραίωση στην Ευρωπαϊκή, κυρίως αγορά, προσφέροντας ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα, με συνέπεια και αξιοπιστία. Η ειδοποιός διαφορά από τους ανταγωνιστές μας είναι ότι λειτουργούμε ως one-stop-shop προσφέροντας μεγάλη γκάμα/ποικιλία προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές. Η εγκατάσταση 12 υπερσυγχρονων γραμμών συσκευασίας την τελευταία τριετία είναι ένα όπλο για την ανάπτυξη του δικτύου μας σε Private label συνεργασίες, πέραν του Bulk που είναι και η κύρια ενασχόλησή μας» αναφέρει στο Export Greece, ο κ. Αλέξανδρος Μενεξόπουλος,  Chief Business Officer στη Dryfo- Menexopoulos Bros.

Μιλωντας για τη συμμετοχή της εταιρείας στις εκθέσεις του εξωτερικού, αναγνωρίζει πως η συμπερίληψή τους στη γενικότερη εταιρική στρατηγική είναι απαραίτητη για την εξέλιξη ενός brand, διότι δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν αποτελεσματικότερα σε υφιστάμενο και νέο πελατολόγιο, τα πλεονεκτήματα που μπορούν να προσφέρουν σαν αξιόπιστοι συνεργάτες. «Τα προϊόντα που εμπορευόμαστε και επεξεργαζόμαστε, είναι έντονα χρηματιστηριακής φύσεως, με πολυπλοκότητα στις προδιαγραφές και τις ποιοτικές απαιτήσεις. Στις εκθέσεις μας δίνεται η δυνατότητα να συζητήσουμε με τους πελάτες μας αυτά τα ζητήματα, να αποσαφηνίσουμε ενδεχόμενες απορίες και ταυτόχρονα να χτίσουμε μια συνεργασία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του εκάστοτε συνεργάτη» διευκρινίζει ο κ. Μενεξόπουλος, προσθέτοντας πως σε κάθε κατηγορία υπάρχουν διάφορα best sellers που καταναλωτές και συνεργάτες αγκαλιάζουν με ενθουσιασμό.

Ειδικότερα, στην κατηγορία των ξηρών καρπών φέτος ξεχώρισε το ελληνικό κελυφωτό φιστίκι. Η εγχώρια παραγωγή ήταν ιστορικά υψηλή, με ανταγωνιστικές τιμές συγκριτικά με άλλες προελεύσεις, κάτι που βοήθησε τους ανθρώπους της Dryfo να τοποθετήσουν το εν λόγω προϊόν σε αρκετές αγορές και να διαφημιστεί παγκοσμίως η ποιοτική του υπεροχή. Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας καλύπτει περί το 40% του ετήσιου τζίρου της, που φέτος αναμένεται να ξεπεράσει τα 50 εκατ, ευρώ.

«Οι εξαγωγές μας δίνουν τη δυνατότητα να τρέχει η εταιρία με ένα ρυθμό ανάπτυξης περί το 25%, όταν η εγχώρια αγορά είναι ανοδική σε πολύ μικρότερο ποσοστό. Έχουμε σημαντική παρουσία στην Ευρωπαϊκή αγορά και συγκεκριμένα στις περισσότερες χώρες της δυτικής Ευρώπης, στη Σκανδιναβία καθώς και στα Βαλκάνια. Πέρσι διεισδύσαμε στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και εντός του μήνα ξεκινάμε τις αποστολές στην Ασία, δίνοντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον της εταιρείας» λέει χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, επιβεβαιώνει πως η αναδυόμενη τάση προς την υγιεινή διατροφή και το “Veganism” βοηθούν στην αύξηση της καταναλωσης των προϊόντων της Dryfo. Ο καταναλωτής πλέον θεωρεί απαραίτητους τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή του, όπως και η βιομηχανία τροφίμων τον εντάσσει σε αρκετά νέα προϊόντα του.

«Ο κλάδος μας είναι πολύ έντονα ανταγωνιστικός, με πολύ μεγάλες δυσκολίες στην διαχείριση πρώτων υλών που εναρμονίζονται με τους κανονισμούς που θεσπίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων με πηγές που εναρμονίζονται με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα μιας και το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων που εμπορευόμαστε/επεξεργαζόμαστε είναι εισαγωγής».

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία έχει ολοκληρώσει επενδυτικά πλάνα ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ την τελευταία 3ετία, εξελίσσοντας τις κτιριακές της εγκαταστάσεις και επενδύοντας σε μηχανολογικό εξοπλισμό επεξεργασίας, συσκευασίας και ελέγχου. Στα τέλη του 2020 εγκαινίασε και το κέντρο διανομής και αποθήκευσης της στην Αττική, για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των συνεργατών της στην Νότια Ελλάδα.