Κατηγορίες
Καλλυντικά

Bio-Sitia: «Οι εταιρίες που σέβονται τον άνθρωπο θα επικρατήσουν στο μέλλον»

 

Το ελαιουργείο της εταιρείας «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.» είναι το μοναδικό ελαιουργείο στην περιοχή που ελαιοποιεί αποκλειστικά και μόνο ελιές βιολογικής καλλιέργειας. Οι παραγωγοί που αλέθουν στο ελαιουργείο είναι αυτοί που καλλιεργούν  τους ελαιώνες της Ιεράς Μονής Τοπλού και οι Βιοκαλλιεργητές της Σητείας που έχουν συστήσει την εταιρεία. Το brand Bio-Sitia ταξιδεύει σε Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και Ασία και βρίσκεται στα ράφια περισσότερων από 26.000 καταστημάτων!

Ο Ιωάννης Κοπανάκης, Αντιπρόεδρος της Bio-Sitia S.A. μιλά στο Export Greece για την εμπειρία και τις προσδοκίες από τη συμμετοχή της εταιρείας του στην Κολωνία.

«Στην έκθεση Anuga με συμμετέχοντες από όλο το κόσμο και ευρύτατη γκάμα ενδιαφερόντων και απαιτήσεων εμείς με τη συμμετοχή μας προβάλουμε πρωτίστως τα βιολογικά προϊόντα της Ιεράς Μονής Τοπλού και του τόπου μας. Το λάδι, το κρασί, η κρητική τσικουδιά καθώς και το ευρέως γνωστό Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Σητείας. Ευελπιστούμε ότι πέρα από το γνωστό πλέον brand name Toplou Monastery σε Βιολογικό, ΠΟΠ Σητείας και Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο θα αγκαλιάσουν οι επισκέπτες-αγοραστές και την νέα premium σειρά προιόντων μας όπως το “Θειον Έλαιον” καθώς και το Βιολογικό αγουρέλαιο “3 δεκαετίες”» λέει χαρακτηριστικά. Προσθέτει πως ένα τέτοιο “όχημα” δημοσιότητας ξεκάθαρα ευνοεί το κλείσιμο συμφωνιών με νέους πελάτες.

«Έχοντας μια σειρά συμμετοχών κατά τα τελευταία χρόνια σε διεθνείς εκθέσεις έχουμε διαπιστώσει στην πράξη τη σημασία τους για την διεύρυνση των συνεργασιών, την εισχώρηση σε νέες αγορές και την επέκταση του δικτύου αγοραστών, ενώ παράλληλα ενισχύονται και ενδυναμώνονται υπάρχουσες συνεργασίες και σχέσεις. Από την φετινή έκθεση Anuga η αλήθεια είναι ότι έχουμε θέσει υψηλά τον πήχη με αυξημένες προσδοκίες ,όχι μόνο λόγο της απουσίας εκθέσεων κατά την περίοδο της πανδημίας, αλλά επειδή θεωρούμε ότι το επόμενο διάστημα θα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες και η αγοραστική νοοτροπία προς ποιοτικά και βιολογικά προϊόντα που σε συνδυασμό με την αξιοπιστία τον brand name Toplou Monastery θα αποδώσουν τα μέγιστα».

Μετά από μια χρονιά που οι άνθρωποι της Bio-Sitia ανασχεδίασαν πλήρως τις συσκευασίες στα βιολογικά κρασιά του Κτήματος Τοπλού μαζί με συνθήκες που ευνόησαν την ποιοτική παραγωγή των ποικιλιών κρασιού που διαθέτει, συνάντησαν, όπως επισημαίνει ο κ. Κοπανάκης,  μια έντονη αύξηση αποδοχής των προϊόντων που κυρίως διακινούν στον ελλαδικό χώρο. Ειδικότερα, σε ότι αφορά  το βιολογικό και Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο όπου είχαν να κάνουν με μια αρκετά δύσκολη χρονιά, τόσο κλιματολογικά, όσο και από άποψη παραγωγής, αλλά και εμπορικά, η Bio-Sitia κατάφερε να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά.

Το κύριο ποσοστό των πωλήσεων της είναι στο εξωτερικό και η ισχυρότερη παρουσία καταγράφεται σε αγορές της βόρειας Ευρώπης με στόχους βελτίωσης της θέσης της στην Αγγλία και στην κεντρική Ευρώπη. Ικανοποιητική παρουσία υπάρχει επίσης σε αγορές όπως η Ρωσία, η Λατινική Αμερική και Άπω Ανατολή με προοπτική βελτίωσης. Προτεραιότητα, όμως, στην στρατηγική επέκτασης αποτελεί και η βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς).

«Στο χώρο του εμφιαλωμένου ποιοτικού ελαιολάδου γνωρίζουμε τα τελευταία χρόνια μια αυξητική τάση με προοπτική μακροπρόθεσμης συνέχισης της. Αυτό οφείλεται γενικότερα στην αλλαγή του τρόπου ζωής των καταναλωτών και στη μεταστροφή προς υγιεινά και βιολογικά προϊόντα. Στον αντίποδα, σκάνδαλα νοθείας και υποβαθμισμένων προϊόντων κλονίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού αλλά ευελπιστούμε ότι οι εταιρίες που σέβονται τον άνθρωπο θα επικρατήσουν με έντονα θετικά αποτελέσματα» τονίζει ο κ. Κοπανάκης.

Έχοντας ολοκληρώσει την παλέτα των προϊόντων της με το διακριτικό τίτλο Toplou Monastery, στις κατηγορίες ελαιολάδου βιολογικό, ΠΟΠ Σητείας, έξτρα παρθένο που είναι σε γυαλί, Τin και PET συσκευασίες από 50ml εως 5lt μέχρι και μερίδες των 20ml, η εταιρεία πρόσφατα παρουσίασε και τα premium “Θειον Έλαιον” και το Βιολογικό αγουρέλαιο “3 δεκαετίες”.

«Στόχος μας ειναι η ενίσχυση του brand name ως το πλέον ποιοτικό και αξιόπιστο προϊόν σε ανταγωνιστικές τιμές και η περαιτέρω επέκταση στις αγορές που προαναφέραμε».